Zoek op onderwerp:

Ons bedrijf

D.E spaarprogramma bij Blokker

Mijn D.E account

Recycling koffiecups

Veelgestelde vragen
< Veelgestelde vragen

Wegens een technisch probleem is het op dit moment niet mogelijk om een e-mail aan te vragen waarmee u uw wachtwoord opnieuw kunt instellen. Ook is het niet mogelijk om een nieuw account aan te maken.
Inloggen op uw account als u uw wachtwoord vergeten bent of als deze niet werkt lukt dus vooralsnog  niet, ook niet als u een bestelling wilt plaatsen voor D.E artikelen in de Blokker webshop.

Wij begrijpen dat dit vervelend is, en wij doen er dan ook alles aan om het probleem te verhelpen. Dit kan echter nog enkele dagen duren. Wij willen u vragen om in de loop van volgende week de Mijn D.E pagina te bezoeken, daar geven wij de actuele situatie aan.

Hebt u een bestaand account, dan is het wel mogelijk om bij Blokker filialen uw waardepunten te laten storten op uw account, of uw waardepuntensaldo te besteden in de winkel zelf.

Alvast bedankt voor uw begrip.

Je verzamelde D.E waardepunten kun je bij meer dan 400 Blokker winkels inleveren en laten bijschrijven op je Douwe Egberts account. Dit account kan Blokker in de winkel voor je aanmaken, maar dit kun je ook zelf doen op MijnDE voordat je naar de Blokker winkel gaat.

  • Om een account aan te maken heb je een geldig e-mailadres nodig. Je kunt je digitale waardepunten vervolgens besteden aan het D.E assortiment bij de Blokker winkels of in de Blokker webshop. Voor meer informatie over de deelnemende Blokker filialen en het D.E. geschenkenassortiment bij Blokker klik hier.
  • Het is ook mogelijk om je waardepunten te schenken aan de volgende goede doelen: Het Nationaal Ouderenfonds, Het Vergeten Kind, Het Oranje Fonds en De Voedselbanken. De waardepunten zullen worden omgezet in een donatie in de vorm van geld, producten of anderszins zoals aangegeven op de site. Klik hier voor meer informatie over het D.E Spaarprogramma.

Wil je inloggen op je Mijn D.E account maar lukt dit niet omdat, bijvoorbeeld je e-mailadres is veranderd, je je inloggegevens bent vergeten, je account is vergrendeld of de wachtwoord vergeten optie niet werkt? Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier hieronder zodat wij je verder kunnen helpen.

Om de veiligheid van jouw gegevens en je digitale waardepuntensaldo te kunnen borgen kunnen we alleen via e-mail op vragen over je D.E account ingaan. Stel je vraag daarom via het contactformulier onderaan deze pagina en je krijgt binnen enkele werkdagen een reactie van ons. Het helpt ons bij het controleren en/of aanpassen van je gegevens als je ook je adresgegevens invult.

= Op dit moment zijn er technische problemen waardoor de e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen niet verstuurd wordt. Onze excuses voor het ongemak. Wij doen er alles aan om dit issue zo snel mogelijk te verhelpen. =

 

Ga naar Mijn DE en klik op de optie 'Wachtwoord onbekend of vergeten.' Je krijgt dan een e-mail toegestuurd met een link voor het aanmaken van een nieuwe wachtwoord.

Ontvang je binnen een half uur geen nieuw wachtwoord, ook niet in je inbox voor ongewenste e-mail/spam? Laat het ons dan weten via e-mail, dan kunnen we je verder helpen.

Om de veiligheid van jouw gegevens en je digitale waardepuntensaldo te kunnen waarborgen kunnen we niet telefonisch op vragen over je D.E account ingaan.

Heb je een D.E account maar lukt het je niet om in te loggen? Heb je een nieuw e-mailadres? Kun je je digitale waardepunten niet terugvinden of lijkt je waardepuntensaldo niet te kloppen? Heeft Blokker je gegevens niet juist geregistreerd? Heb je meerdere accounts en wil je die laten samenvoegen? Heb je nog een oude klantenkaart? Is je account vergrendeld? Of heb je een andere vraag over je D.E account?

Om de veiligheid van jouw gegevens en je digitale waardepuntensaldo te kunnen borgen kunnen we alleen via e-mail op vragen over je D.E account ingaan. Stel je vraag daarom via het contactformulier onderaan deze pagina en je krijgt binnen enkele werkdagen een reactie van ons. Het helpt ons bij het controleren en/of aanpassen van je gegevens als je ook je adresgegevens invult.
 

Het spaarprogramma en de waardepunten van Douwe Egberts zijn al meer dan 90 jaar een begrip. Het is één van de oudste spaarprogramma's van Nederland waar meer dan 4,5 miljoen Nederlanders aan deelnemen.

Waardepunten
Op elke verpakking van Douwe Egberts, Pickwick en SENSEO® vind je waardepunten. Knip deze uit en spaar zo voor mooie koffie- en thee artikelen. Je gespaarde waardepunten kun je besteden bij meer dan 400 Blokker filialen. Je kunt je papieren waardepunten ook laten digitaliseren bij Blokker. Ze worden dan bijgeschreven op je D.E account waarna je ze ook kunt besteden in de Blokker webshop.

Daarnaast is het ook mogelijk om de waardepunten te schenken aan één van de volgende goede doelen: Het Nationaal Ouderenfonds, Het Vergeten Kind, Het Oranje Fonds en De Voedselbanken. De waardepunten zullen worden omgezet in een donatie in de vorm van geld,  producten of anderszins zoals aangegeven op de site. Klik hier voor meer informatie over het D.E Spaarprogramma.

D.E account
Om mee te doen aan het spaarprogramma heb je een D.E account nodig met een geldig e-mailadres. Dit account kan Blokker in de winkel voor je aanmaken, maar dit kun je ook zelf doen op Mijn D.E voordat je naar een Blokker winkel gaat.

Assortiment
Klik hier om het assortiment te bekijken dat verkrijgbaar is bij Blokker. Je kunt het assortiment ook bekijken bij meer dan 400 deelnemende Blokker filialen.

Betalen met waardepunten en/of geld
Je kunt D.E artikelen betalen met iedere combinatie van waardepunten en/of geld. Voor iedere 200 punten gaat er €1 van het aankoopbedrag af. (500 pnt = €2,50, 1.000 pnt = €5)

Bundelen
We vragen je bij het inleveren van je waardepunten deze te bundelen per 1.000 punten. Dit kan bijvoorbeeld met een elastiekje of in een envelop.

Geldigheidsduur
D.E waardepunten zonder datumaanduiding zijn onbeperkt geldig.

Meer informatie?
Douwe Egberts is met Blokker een samenwerking aangegaan, waarbij Blokker de uitvoering van het spaarprogramma en de in- en verkoop van het D.E geschenkenassortiment op zich heeft genomen. Voor meer informatie over het D.E spaarprogramma, de verkrijgbaarheid van artikelen, onderdelen, garantie, online bestellingen en overige vragen kun je dan ook contact opnemen met Blokker. Klik hier voor alle contact mogelijkheden.

Voor diverse koffiezetapparaten zijn losse onderdelen verkrijgbaar:

  • Onderdelen voor de D.E Moccamaster / Technivorm koffiezetapparaten zijn te bestellen bij Blokker filialen en online via de Blokker webshop. Je kunt deze ook betalen met je D.E waardepunten. De onderdelen zijn ook te koop via de fabrikant Moccamaster. Het is dan echter niet mogelijk om te betalen met je D.E waardepunten. Klik hier om direct naar de webshop van Moccamaster te gaan.
     
  • Onderdelen voor Philips apparaten, zoals het Senseo koffiepadapparaat, zijn te bestellen bij Philips zelf: www.philipsstore.nl.
     
  • Voor losse onderdelen van machines van andere fabrikanten kun je contact opnemen met de betreffende fabrikant.

Het D.E geschenkenassortiment is verkrijgbaar bij de Blokker winkels en in de Blokker webshop. In het geschenkenboekje kun je het volledige assortiment bekijken.

Kun je een bepaald artikel niet vinden in de Blokker winkel of webshop? Dan kan het zijn dat het tijdelijk niet op voorraad is. Voor meer informatie kun je dan contact opnemen met Blokker klantenservice.

Heb je een nieuw e-mailadres? Stuur ons dan een e-mail met je oude e-mailadres en je nieuwe e-mailadres, en vul het contactformulier volledig in zodat wij je gegevens kunnen verificeren en je verder kunnen helpen.

Om de veiligheid van jouw gegevens en je digitale waardepuntensaldo te kunnen borgen kunnen we alleen via e-mail op vragen over je D.E account ingaan. Stel je vraag daarom via het contactformulier onderaan deze pagina en je krijgt binnen enkele werkdagen een reactie van ons. Het helpt ons bij het controleren en/of aanpassen van je gegevens als je ook je adresgegevens invult.

Op Mijn D.E kun je een eigen account aanmaken. Met dit account kun je meedoen met het D.E spaarprogramma dat voor ons wordt uitgevoerd door Blokker. Je kunt je D.E waardepunten vervolgens inwisselen of laten digitaliseren bij meer dan 400 Blokker filialen. Je waardepunten worden dan bijgeschreven op je account. Met je Mijn D.E account kun je ook je digitale waardepunten besteden in de Blokker webshop. Als je inlogt op Mijn D.E kun je je digitale waardepuntensaldo en je transacties bekijken, naast het beheren van je persoonlijke gegevens.

Je waardepunten schenken aan een goed doel gaat heel eenvoudig.

  1. Je hebt hiervoor een Mijn D.E account nodig. Heb je deze nog niet? Maak er dan hier een aan.
  2. Vervolgens ga je naar een Blokker winkel met je gespaarde waardepunten om deze om te laten zetten in digitale waardepunten, die op je Mijn D.E account worden gestort.
  3. Met deze digitale punten kun je nu alleen zelf via onze website een schenking doen aan één of meer van de vier geselecteerde goede doelen. Blokker kan dit niet voor je doen in de winkel.
  4. Na je schenking ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. Ook kun je je schenking terugvinden in je Mijn D.E account onder 'Mijn transacties'.

 Hoe vaak kan ik schenken?

Je kunt zo vaak schenken als je wilt, aan een of meerdere van de geselecteerde goede doelen. Het is echter niet mogelijk om een schenking achteraf ongedaan te maken.

 

Wat gebeurt er met mijn schenking?

Douwe Egberts verzamelt de geschonken waardepunten per goed doel en zet deze om in een financiële bijdrage voor de geselecteerde projecten van het goede doel of in koffieproducten, die wij leveren aan het goede doel.

 

Kan ik zelf een goed doel uitkiezen?

Je kunt je waardepunten op dit moment alleen schenken aan de vier geselecteerde goede doelen. Douwe Egberts staat voor verbinding en niets is mooier dan mensen met elkaar verbinden die wat extra hulp kunnen gebruiken, daarom hebben we op dit moment specifiek voor deze vier goede doelen gekozen.

 

Voor uitgebreide informatie over het D.E Spaarprogramma en de goede doelen klik hier.

D.E heeft een aluminium capsule ontwikkeld, speciaal ontworpen voor gebruik in Nespresso®* koffiemachines. Uitzonderingen hierop zijn de modellen: U®*, Umilk®*, Expert®*, Expert&Milk®*, Prodigio®* en Prodigio&Milk®* aangeschaft na 25 juli 2016.

Klik hier voor ons volledige D.E capsule assortiment.



*Merk van derde partij die niet verbonden is met Jacobs Douwe Egberts.

De D.E geschenkengids kun je hier online bekijken. Er zijn geen gedrukte gidsen meer verkrijgbaar.

Het D.E assortiment is verkrijgbaar bij meer dan 400 Blokker filialen en in de webshop van Blokker. Klik hier voor het beschikbare assortiment.

 

Douwe Egberts is met Blokker een samenwerking aangegaan waarbij Blokker de uitvoering van het spaarprogramma en de in- en verkoop van het D.E geschenkenassortiment op zich heeft genomen. Het D.E geschenkenassortiment is verkrijgbaar bij de Blokker winkels en in de Blokker webshop. Voor meer informatie over het spaarsysteem klik hier en voor het D.E assortiment klik hier.

Om mee te doen aan het spaarprogramma heb je een D.E account nodig met een geldig e-mailadres. Dit account kan een Blokker medewerker in de winkel voor je aanmaken. Je kunt ook zelf een account aanmaken op Mijn D.E voordat je naar de Blokker winkel gaat.

Voor al je vragen over het D.E spaarprogramma kun je terecht bij Blokker. Klik hier voor meer informatie..

In meer dan 400 Blokker filialen kun je met je D.E waardepunten een beperkt aantal koffie- of theeproducten kopen. Bekijk het beschikbare assortiment in de winkel ter plaatse.

Wat leuk dat je geïnteresseerd bent in ons bedrijf!

Jacobs Douwe Egberts is een internationale speler op het gebied van koffie en thee. In Nederland werken ruim 2.100 collega's samen om bij te dragen aan het succes van onze toonaangevende merken zoals Douwe Egberts, SENSEO®, L'OR en Pickwick. We bieden medewerkers uit alle disciplines - van Sales en Marketing tot Techniek en Supply Chain - volop kansen om vandaag een bijdrage te leveren aan de koffie- en theebelevenis van morgen. Wat jij hier doet, wordt opgemerkt en heeft impact. Deze impact zie je terug in de organisatie, de merken, de producten én in jouw eigen ontwikkeling.

Jacobs Douwe Egberts ontvangt dagelijks vele sponsorverzoeken. Zoals je je wellicht kunt voorstellen is het voor ons niet mogelijk om hier allemaal op in te gaan. Daar hebben we eenvoudigweg niet de middelen en de capaciteit voor. Vandaar dat wij keuzes moeten maken en daarom individuele verzoeken niet in behandeling nemen.
 
De gemeenschappelijke deler van het sponsorbeleid van JDE is ‘sociale cohesie’, waarbij wij maatschappelijke initiatieven steunen die mensen samenbrengen en waarmee de sociale samenhang wordt versterkt. Een heerlijke kop koffie past daar prima bij. Het jaarlijkse initiatief Burendag samen met het Oranje Fonds is daar een voorbeeld van.
 
Wij richten ons daarnaast met (corporate) sponsoring op diverse culturele instellingen zoals het Rijksmuseum, de Stadschouwburg Utrecht en het Museum Joure. Tevens doneren wij regelmatig ook producten, bijvoorbeeld bij inzamelingsacties van D.E waardepunten ten behoeve van Voedselbanken. 

Wat leuk dat je geïnteresseerd bent in ons bedrijf!

Studie opdracht, spreekbeurt of werkstuk?
Informatie voor studie opdrachten, spreekbeurten en werkstukken over JDE, Douwe Egberts en/of Pickwick is te vinden op www.de.nlwww.pickwick.nlwww.jacobsdouweegberts.comwww.koffiethee.nl en www.heritagecenter.info. Ook op de website van School TV is diverse informatie te vinden over koffie en thee. Het is voor ons helaas niet mogelijk om specifieke vragen voor een school- of studieopdracht te beantwoorden.

Wat leuk dat je geïnteresseerd bent in ons bedrijf! In onze koffiebranderij en theefabriek worden geen rondleidingen verzorgd, maar wij kunnen wel een bezoek aan Museum Joure aanraden. 

Een belangrijk onderdeel van het museum vormt de historie van Douwe Egberts. Het gebruik en de fabricage van koffie, thee en tabak wordt inzichtelijk gemaakt. Diverse panden doen nog herinneren aan Douwe Egberts zoals het Pakhuis uit 1898, het winkeltje De Witte Os, het daarnaast gelegen herenhuis Pand 99 en natuurlijk de 18e eeuwse arbeiderswoning, het geboortehuis van Egbert Douwes. Klik hier voor meer informatie over het museum en klik hier om naar de website van het D.E Heritage Center te gaan.

Douwe Egberts is met Blokker een samenwerking aangegaan, waarbij Blokker de uitvoering van het spaarprogramma en de in- en verkoop van het D.E geschenkenassortiment op zich heeft genomen.

Voor alle informatie over artikelen uit het D.E assortiment, zoals de verkrijgbaarheid ervan, de prijs, onderdelen of garantie, kun je dan ook terecht bij een Blokker filiaal of bij de klantenservice van Blokker. Klik hier voor meer informatie. 

Bij Jacobs Douwe Egberts Professional kun je als zakelijke klant terecht voor koffie, koffiemachines, thee en toebehoren voor op kantoor of in de horeca. Klik hier om naar de website te gaan voor meer informatie en contactmogelijkheden.

Mocht je niet tevreden zijn over je aankoop van een artikel of apparaat uit het D.E assortiment, dan kun je hiervoor terecht bij Blokker. 

Douwe Egberts is met Blokker een samenwerking aangegaan, waarbij Blokker de uitvoering van het spaarprogramma en de in- en verkoop van het D.E geschenkenassortiment op zich heeft genomen. Voor al je vragen en opmerkingen over artikelen kun je dan ook terecht bij een Blokker filiaal bij jou in de buurt of bij de klantenservice van Blokker. Klik hier voor meer informatie. 

Ja, dat kan heel eenvoudig. We bieden je daarvoor twee mogelijkheden. Ten eerste kun je je gebruikte Douwe Egberts koffiecapsules inleveren bij een Blokker bij jou in de buurt. Verzamel je gebruikte cups in een recyclezak van Blokker (deze is gratis verkrijgbaar bij de kassa). Zodra de zak vol is lever je hem in bij Blokker.

Recyclen is ook mogelijk via het online TerraCycle-programma. Verzamel de cups in een zak (om lekken te voorkomen) en plaats deze in een doos naar keuze. Vraag een verzendlabel aan via deze link, plak de label op de doos en breng deze naar een pakketpunt of postkantoor. De verzendkosten betalen wij.

 

De recycling mogelijkheden die we jou als klant van Douwe Egberts bieden zijn bedoeld voor het recyclen van Douwe Egberts-capsules. Met deze gratis service willen wij onze klanten stimuleren om hun koffiecups na gebruik te recyclen.

Mocht een levering aluminium capsules bevatten die niet van Douwe Egberts zijn, dan zullen wij deze toch recyclen. Daarmee willen we bijdragen aan het streven om elke capsule te recyclen en ons inzetten voor een duurzame toekomst. Plastic capsules kunnen wij niet recyclen. De recyclingsystemen zijn daarvoor niet geschikt.  

 

Op dit moment nog niet. Onze Douwe Egberts capsules zijn verkrijgbaar bij jouw lokale supermarkt of andere online verkooppunten. 

 

Bij het recyclen van aluminium koffiecups wordt niet alleen het aluminium geschikt gemaakt voor hergebruik, maar ook wordt de koffie gescheiden en gecomposteerd. Het aluminium wordt omgesmolten, waarna er nieuwe producten van kunnen worden gemaakt, zoals fietsframes via TerraCycle. Aluminium is 100% recyclebaar en kan keer op keer worden hergebruikt.

 

Wij streven ernaar dat er in Nederland zoveel mogelijk capsules worden gerecycled zonder dat er disproportioneel veel andere bewegingen ontstaan van busjes en postorderbedrijven. Wij dragen het Blokker-programma en ook het TerraCycle-programma daarom een warm hart toe. In de tussentijd blijft Douwe Egberts werken aan een oplossing via het PMD-of restafval en zijn wij in gesprek met verschillende partijen om het percentage gerecyclede cups omhoog te krijgen.

 

Recyclen kost jou als Douwe Egberts-klant niets. De recyclezak kun je gratis afhalen en, zodra je die hebt gevuld, inleveren bij de kassa van Blokker. Je gebruikte capsules terugsturen via het TerraCycle-programma is ook gratis: wij betalen de verzendkosten. We houden bij de verzending rekening met het milieu: om het transport te beperken vragen wij je om per verzending minimaal 200 capsules (2 kg) op te sturen.

 

Douwe Egberts-koffiecapsules zijn gemaakt van aluminium, omdat dit materiaal de koffie het best beschermt tegen licht en zuurstof. Zo blijven alle aroma’s optimaal bewaard en kunnen we jou de beste kwaliteit koffie leveren, met een rijke cremalaag. Verder is aluminium 100% recyclebaar. Van het omgesmolten aluminium kunnen nieuwe producten worden gemaakt. Wij streven ernaar zoveel mogelijk capsules te recyclen, onder meer door onze klanten gratis recyclingprogramma’s te bieden.

 

Om TerraCycle in staat te stellen labels te genereren, moeten ze enkele gegevens invullen over het gewicht van het pakket. Als gevolg hiervan zullen alle labels standaard 1 kg lezen. Je kunt echter probleemloos tot 25 kg per etiket verzenden.

 

Schoonspelen is niet nodig. Tijdens het recycleproces wordt de koffie gescheiden en gecomposteerd.

 

Beide systemen zijn bedoeld om op een duurzame manier koffiecups in te zamelen en te recyclen.

 

Wij helpen je graag!

Maandag t/m vrijdag zijn we tussen 9-17 uur telefonisch bereikbaar. Via het contactformulier hieronder kun je ons een e-mail sturen. Of stuur ons een berichtje via Facebook of Instagram.

 

Wij gebruiken je gegevens niet ongevraagd voor andere doeleinden. Door het versturen van het contactformulier stem je in met ons Privacybeleid. Je geeft ons hiermee toestemming om je data te verwerken in lijn met de Europese data beschermings wetgeving.

Stuur ons een e-mail:

(Schrijf je telefoonnummer aan elkaar, dus zonder spatie of liggend streepje)

Schrijf als: DD/MM/YYYY.

Schrijf als: DD/MM/YYYY. Mist de dag? Begin dan met 01

De productiecode begint altijd met een letter

*Deze velden zijn verplicht

Wij verwerken de gegevens die nodig zijn om uw vraag te beantwoorden op basis van Art. 6 (1) 1 b AVG. Informatie die u ons vrijwillig verstrekt (gegevensvelden die zijn gemarkeerd met een *) wordt verwerkt op basis van uw toestemming in overeenstemming met artikel 6 (1) 1 a AVG. U verklaart deze toestemming door het contactformulier te verzenden.Uw gegevens worden na 6 maanden automatisch verwijderd mits er geen wettelijke verplichtingen zijn om ze te bewaren.
U kunt uw toestemming voor de verwerking van uw persoonlijke gegevens op elk moment intrekken. Neem hiervoor contact met ons op.Meer informatie over gegevensverwerking en uw privacyrechten vindt u in ons privacybeleid.

Antwoord suggestie(s):

Bel gratis:

 0800-0221121


Wij zijn telefonisch bereikbaar van
maandag t/m vrijdag tussen 09-17 uur.